Perşembe, Ocak 19, 2006

Curriculum Vitae

Ben, takvimler henüz 1979 yılının Haziran ayını gösterirken, sevgili annem ve babamın uygun gördüğü şekilde İstanbul metropolünün kendini bilmez merkezlerinin belki de en meşhur ilçesinde, Beyoğlu'nda doğmuşum. Nasıl diye sormayın, ben de sadece rivayetlerden ve elimdeki resmi belgelerden edindiğim bilgilere dayanarak bu bilgileri sizlere aktarmayı uygun görüyorum. Kısacası biz de ağaç kovuğundan çıkmadık.

İlkokul, ortaokul ve liseyi yine aynı metropolün farklı yönetim birimlerindeki türlü okullarda okuyup bitirdikten sonra garip tesadüfler zincirleriyle girdiğim üniversiteleri hala bitirebilmiş değilim. Aslında böyle uygun gördüğümü rivayet ederler. Yoksa neden hala bitirememiş olduğumu ben bile çözebilmiş değilim. Halbuki hızlı da koşmuyorum, ayrı bir itina gösteriyorum ama yine de seyrek düşüyor.

Özel hayatımı tamamen tüzel çerçevelere oturtarak türlü entrika ve benzeri olgularla mücadele etme sevgisisizliğini göstermiş biri olarak kaybenlerden uzak bir terkeden formunda hayatın bizlere ikram etmiş olduğu zamanı harcayan bir bünye olduğum hiçbir yayın organında çarşaf çarşaf yer almamış olsa da bundan en ufak bir gocuntu duymadığım, hatta içten içten bu histen garip bir haz aldığım dilden dile söylenegelmiştir.

Kimseyi örnek almayan bir kimlikte bulunmak için özellikle bir tavır sergilemeyen bu kişiye elbette kıskançlıklar yaşatacak türlü becerikli simalar gelmiş, geçmiştir ve hatta bununla beraber hala daha bu fiilleri itina ile sürdürmekte hiçbir sakınca görmeyen ve hiç bir zaman yerim dar psikozlarına düşmeyen yaşam formlarımız mevcuttur.

Ben hayatın bilfiil paylaşılan zamanlara sığdırılamıyor olmasından şikayetçiyim aslında. Sevilmiyor olmam bundan kaynaklanıyor belki de. Ne olurdu ki bir miktar daha vakit olsaydı da şöyle ferah ferah takılsaydı bünyeler. Belki de bu yüzden sevmiyorum her türlü gsm zevatını, belki de bu yüzden tutamıyorum hayatı, tutunamıyorum hayata...

0 Eleştiri: